اطلاعات مفید و جامع

این وبلاگ با نظارت وبلاگ saeedetelaity.mihanblog.com یعنی وبلاگی با اطلاعات مفید مفید شروع به کار کرده

اطلاعات مفید و جامع

این وبلاگ با نظارت وبلاگ saeedetelaity.mihanblog.com یعنی وبلاگی با اطلاعات مفید مفید شروع به کار کرده

سه مسافر تابستانی در سواحل و آبهای گیلان غرق شدند

۸۶/۰۴/۰۷

رییس مرکزاطلاع رسانی فرماندهی گیلان اعلام کرد: با توجه به شروع فصل گرما و استفاده مردم از دریا در هفته جاری سه نفر از مسافران به دلیل عدم‌توجه به توصیه‌های ایمنی در سواحل و رودخانه‌های این استان غرق شدند.

به گزارش روز پنجشنبه این مرکز به ایرنا، سرهنگ دوم پاسدار" غلامحسین سیرتی " از مردم استان گیلان و مسافرین خواست از شنا در محدوده ممنوعه خودداری کرده و به هشدارهای داده توسط مسوولان توجه جدی نمایند.

وی اظهار داشت: در همین مدت نیز ‪۱۷۸‬فقره انواع تصادفات مهم جرحی و فوتی سنگین در معابر درون و برون شهری این استان به وقوع پیوست که منجر به مجروح شدن ‪۲۴۰‬نفر از هموطنان عزیز شد.

به‌گفته وی، ‪۷۴‬درصد از کل مجروحین و مصدومین حادثه را موتورسواران تشکیل می‌دهند.

وی در تشریح عملکرد پلیس در اجرای امنیت اجتماعی افزود: ماموران نیروی انتظامی طی عملیات‌های مختلف موفق شدند ‪۶۲‬نفر را در ارتباط با مزاحمت‌های خیابانی و ‪۴۰۰‬نفر معتاد و توزیع‌کننده مواد مخدر را به همراه اقلام منکراتی دستگیر نمایند.

به‌گزارش ایرنا، سرهنگ سیرتی گفت:از این افراد حدود پنج کیلو گرم انواع مواد مخدر، ‪۱۶‬دستگاه آنتن ماهواره، ‪۳۷۰‬لیتر انواع مشروبات الکلی، یکهزار و ‪۲۵۰‬حلقه سی دی و نوار مبتذل بدست آمد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین تعداد یک دستگاه خودرو، شش دستگاه موتورسیکلت سرقتی و ‪۱۰۰‬فقره انواع سرقت‌های دیگر در سطح استان کشف و ضبط شده است.

وی تصریح کرد: در این ارتباط ‪۹۰‬نفر شناسایی و دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ سیری عنوان کرد: در این مدت ، ‪۹‬هزار و ‪۳۳۰‬مورد تماس مردمی با مرکز فوریتهای پلیسی ‪۱۱۰‬انجام شده که پنج هزار و ‪۲۷۷‬مورد از تماس ها منجر به‌عملیات انتظامی شده و سه هزارو ‪۶۵۷‬تماس نیز جهت کسب اطلاعات و و راهنمایی از پلیس بوده است.
نظرات 1 + ارسال نظر

با سلام
خوبی دوست عزیزم
میخوام دعوتت کنم به کلبه ی چاپاریست
قول میدم مهمون نوازی و به نحو احسن به جا بیارم
منتظرت هستم
مطمئن باش دسته خالی بیرون نمیری
شاد باشی دوست من
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد