اطلاعات مفید و جامع

این وبلاگ با نظارت وبلاگ saeedetelaity.mihanblog.com یعنی وبلاگی با اطلاعات مفید مفید شروع به کار کرده

اطلاعات مفید و جامع

این وبلاگ با نظارت وبلاگ saeedetelaity.mihanblog.com یعنی وبلاگی با اطلاعات مفید مفید شروع به کار کرده

وقوع سیل در استرالیا صدها نفر را مجبور به ترک خانه کرد

۸۶/۰۴/۰۷

وقوع سیل در استرالیا روز پنجشنبه، صدها نفر از ساکنان محلی در مناطق سیل زده در این کشور را مجبور به ترک خانه‌های خود کرد.


به گزارش خبرگزاری کیودو، وقوع سیل در جنوب منطقه "گیپس‌لند" در استان ویکتوریای استرالیا که تاکنون به کشته شدن یک نفر انجامیده، در ‪۱۷‬سال گذشته در این منطقه بی‌سابقه بوده است.

به گزارش کیودو به نقل از آژانس هواشناسی استرالیا، روز پنجشنبه بیش از ‪۲۵۰‬میلیمتر باران در منطقه کوهستانی گیپس‌لند باریده است.

بر اساس این گزارش، سیل موجب شده که صدها نفر از ساکنان این منطقه منازل خود را تخلیه و شمار زیادی نیز از احتمال طغیان رودخانه‌های منطقه در تهدید هستند و برخی شهرها نیز هم اینک ارتباطشان با یکدیگر قطع شده است.

بخش اضطراری دولتی این کشور پیش بینی کرده است که سطح آب رودخانه‌ها تا اواخر امروز به بالاترین سطح خود یعنی بیش از هشت متر برسد که این میزان از سال ‪۱۹۹۹‬میلادی تاکنون بی‌سابقه است.

به گزارش ایرنا به نقل از کیودو، در جریان سیل سال ‪۱۹۹۹‬میلادی استرالیا هفت نفر در این کشور کشته شدند، بیش از دو هزار دستگاه واحد مسکونی تخریب و بیش از ‪۳۱‬میلیون و ‪۹۰۰‬هزار دلار آمریکا خسارت برجای ماند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد