اطلاعات مفید و جامع

این وبلاگ با نظارت وبلاگ saeedetelaity.mihanblog.com یعنی وبلاگی با اطلاعات مفید مفید شروع به کار کرده

اطلاعات مفید و جامع

این وبلاگ با نظارت وبلاگ saeedetelaity.mihanblog.com یعنی وبلاگی با اطلاعات مفید مفید شروع به کار کرده

سیل اخیر ‪۲۰۰‬میلیارد ریال به سراوان خسارت وارد کرد

فرماندار سراوان گفت: براثر بارندگیهای شدید وجاری شدن سیل ‪۲۰۰‬میلیارد ریال به زیر ساختهای این شهرستان خسارات وارد شده است.

سیدعبدالحسین سجادی روز جمعه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: بیشترین میزان خسارت به شبکه‌های آب، برق، تلفن و چهار هزار و ‪۴۰۰‬کیلومتر راه ارتباطی روستایی وارد شده است.

وی اظهارداشت: طغیان رودخانه‌ها و جاری شدن سیل صد درصد راههای روستایی ‪۷۰‬درصد راههای فرعی و ‪۳۰‬درصد راههای اصلی را تخریب کرد.

او با اشاره به برآورد خسارات به واحدهای مسکونی مردم گفت: گروههای کارشناسی برای بررسی و برآورد میزان خسارت به بخشهای مسکونی و کشاورزی عازم مناطق سیل زده شدند.

سجادی ابراز امیدواری کرد، کارشناسان و گروههای اعزامی تا چهار روز آینده خسارات ناشی از سیل را بر آورده کنند تا مسوولان و امدادگران با برنامه‌ریزی بتوانند امداد رسانی و کمک را با کیفیت بیشتر ادامه دهند.

طوفان حاره‌ای مونسون در سه روز گذشته سبب بارندگی سیل آسای بی‌سابقه در منطقه سراوان شد، بطوریکه فقط در روستای دهک از توابع بخش مرکزی این شهرستان ‪۲۵۰‬میلیمتر باران بارید.

به گزارش ایرنا، بر اثر بارندگیهای شدید، طغیان رودخانه‌ها و جاری شدن سیل در دو بخش "جالق و بم‌پشت" این شهرستان ‪۱۰‬نفر جان خود را از دست دادند.

برق دو بخش جالق و بم‌پشت با توجه به گذشت دو روز از حادثه همچنان قطع است و کارشناسان، تکنسینها و کارکنان شرکت برق در تلاش برای ترمیم شبکه‌های برق منطقه هستند.

همچنین بر اثر تخریب چاه‌های آب، برخی روستاها با مشکل کمبود آب آشامیدنی روبرو هستند
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد