اطلاعات مفید و جامع

این وبلاگ با نظارت وبلاگ saeedetelaity.mihanblog.com یعنی وبلاگی با اطلاعات مفید مفید شروع به کار کرده

اطلاعات مفید و جامع

این وبلاگ با نظارت وبلاگ saeedetelaity.mihanblog.com یعنی وبلاگی با اطلاعات مفید مفید شروع به کار کرده

امام جمعه کاشان خواستار حل ریشه‌ای مقابله با خطر سیل در این شهر

 شنبه، ۹ تیر ۱۳۸۶

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با انتشار اطلاعیه‌ای به مصیبت دیدگان ناشی از سیل اخیر تسلیت گفت وازمسوولان ذیربط حل ریشه‌ای مقابله با خطر سیل در این شهرستان را خواستار شد.


آیت الله "عبدالنبی نمازی" در اطلاعیه خود که یک نسخه از آن روز شنبه به دفتر ایرنا ارسال شد، افزود: مردم کاشان به خاطر دارند، پنجم تیرماه‪۱۳۳۵‬یکبار دیگر حادثه سیل، قمصر کاشان را ویران کرد و در فاصله بیش از نیم قرن برای پیشگیری از وقوع سیل و ارایه راه حل اساسی اقدامی صورت نگرفته است.

وی با اشاره‌به‌خسارت زیاد سیل‌اخیر نواحی کوهستانی کاشان از مسوولان استان اصفهان و شهرستان خواست تاهرچه‌سریعتر تدابیر لازم را برای مدیریت صحیح این حادثه درامدادرسانی به‌مناطق سیلزده و استفاده درست از منابع نزولات آسمانی در اجرای طرح‌های جدید پیش بینی کنند، تا از تکرار اینگونه حوادث غمبار جلوگیری شود.

آیت الله‌نمازی همچنین در این اطلاعیه از تلاش مسوولان استان و شهرستان در یاری رسانی به‌سیلزدگان قدردانی کرد و خواستار ادامه کمکهای اساسی برای حل مشکلات سیلزدگان کاشان شد.

در حادثه سیل اخیر کاشان علاوه بر خسارتهای فراوان به تاسیسات و اراضی کشاورزی و اماکن مسکونی ، حدود ‪ ۳۰‬نفر کشته، مجروح و یا مفقود شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد