اطلاعات مفید و جامع

این وبلاگ با نظارت وبلاگ saeedetelaity.mihanblog.com یعنی وبلاگی با اطلاعات مفید مفید شروع به کار کرده

اطلاعات مفید و جامع

این وبلاگ با نظارت وبلاگ saeedetelaity.mihanblog.com یعنی وبلاگی با اطلاعات مفید مفید شروع به کار کرده

صاعقه در روستای چتاب شهرستان بیجار جان دو نفر را گرفت

یکشنبه، ۱۰ تیر ۱۳۸۶

معاون فرماندار بیجار گفت: بدنبال بارندگی شدید سه روز پیش در این شهرستان ، صاعقه در روستای چتاب بخش کرانی جان دو نفر را گرفت.

" صمد حسینی " روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بارندگیهای شدید و سیل سه روز پیش در شهرستان بیجار همچنین باعث خسارات مالی زیادی شد که اعلام رقم واقعی آن مستلزم کار کارشناسی است.

به گفته وی عمده خسارات ناشی از سیلاب در بخش چنگ الماس شهرستان بیجار و در روستاهای پیر تاج، کاکه عباس، قازان قره و گاوبازان بوده است.

وی افزود: بر اثر سیل مذکور ‪ ۵۰‬واحد مسکونی تخریب شد و به بیش از ‪۱۰۰‬ واحد نیز آسیب رسید.

وی تصریح کرد: به محض وقوع سیل، نیروهای امدادی و ستاد حوادث غیرمترقبه استان و شهرستان بیجار فعال شد و به آسیب دیدگان کمک رسانی کرد.

وی افزود: اسکان اضطراری برای ‪ ۱۷۲‬نفر، برپایی چادر برای ‪ ۱۷‬خانوار، توزیع ‪ ۶۰۰‬تخته پتو، ‪ ۴۰‬تخته موکت و ‪ ۲۰‬چراغ والور از جمله اقداماتی است که توسط هلال احمر کردستان در اختیار مردم قرار گرفت .

حسینی افزود: توزیع ببش از ‪ ۴۰۰‬قوطی کنسرو تن، ‪ ۶۰۰‬کیلو برنج، ‪ ۲۰۰‬کیلو روغن و ‪ ۱۰۰‬کیلو قند و شکر از دیگر فعالیتهای نهادهای کمک رسان به سیل زدگان شهرستان بیجار بود.

وی تصریح کرد: همچنین کسانی که منازل خود را از دست داده‌اند یا دچار آسیب شده‌اند به صورت اورژانسی جهت دریافت وام و تسهیلات ارزان قیمت معرفی شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد