اطلاعات مفید و جامع

این وبلاگ با نظارت وبلاگ saeedetelaity.mihanblog.com یعنی وبلاگی با اطلاعات مفید مفید شروع به کار کرده

اطلاعات مفید و جامع

این وبلاگ با نظارت وبلاگ saeedetelaity.mihanblog.com یعنی وبلاگی با اطلاعات مفید مفید شروع به کار کرده

آب تنی در آب‌های ممنوع فارس حادثه آفرید/ جوانان بیشتر مراقب باشن

 ‪دوشنبه، ۱۱ تیر ۱۳۸۶

کمتر از یکماه ازحادثه غرق شدن یک جوان در چشمه شش پیر سپیدان فارس نمی‌گذرد که یک نوجوان دیگر که در حال مسافرت بود این بار در دریاچه درودزن مرودشت این استان هنگام شنا غرق شد و جان باخت.

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی،آب تنی در آب‌های سطحی در نقاط مختلف به ویژه استان فارس که در اغلب نقاط آن در تابستان دارای هوای گرمی است، یک جاذبه به ویژه برای جوانان محسوب می‌شودکه‌درصورت بی‌توجهی و بی‌احتیاطی، این لذت نه تنها به سرانجام نمی‌رسد، بلکه خانواده‌ای را نیز داغدار می‌کند.

گرچه فوت جوان در چشمه شش پیر به واسطه نبود علایم هشداردهنده در اطراف چشمه را شاید بتوان به هر نحوی توجیه کرد اما فرماندار مرودشت می‌گوید که اطراف سد درودزن که منطقه وسیعی را شامل می‌شود، علایم هشداردهنده بسیار نصب شده و شنا کردن را ممنوع کرده است.

مهران حفاری دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اما متاسفانه برخی جوانان بی‌احتیاطی می‌کنند و به علایم و هشدارها توجهی نمی‌کنند که این امر، موجب بروز حوادثی مانند غرق شدن آنان می‌شود.

وی اظهارداشت: در کنار نصب علایم هشداردهنده در حاشیه دریاچه، بارها از طریق رسانه‌ها این موضوع اطلاع رسانی شده اما مسافرانی که‌قصد رفتن به منطقه موسوم به بهشت گمشده یا دیگر مناطق رادارند وازنزدیکی سد درودزن می‌گذرند، گاه به این امر توجهی نمی‌کنند که منجر به حوادث تلخ می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، درحالی که فرماندار مرودشت می‌گوید تلاش‌ها برای یافتن جسد این‌نوجوان ‪۱۸‬ساله که دردریاچه غرق‌شده همچنان ادامه‌دارد، سازمان آتش نشانی شیراز اعلام کرد که غواص‌های خود را قرار است به منطقه اعزام کند تا جسد مورد نظر را بیابند.

فرماندار مرودشت گفت:ازابتدای‌امسال تاکنون موردغرق شده دیگری در دریاچه درودزن نداشته‌ایم اما سال‌های قبل شاهد اینگونه حوادث بوده ایم.

سد درودزن در ‪ ۳۵‬کیلومتری غرب مرودشت در ‪ ۶۵‬کیلومتری شمال شیراز واقع شده است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد