اطلاعات مفید و جامع

این وبلاگ با نظارت وبلاگ saeedetelaity.mihanblog.com یعنی وبلاگی با اطلاعات مفید مفید شروع به کار کرده

اطلاعات مفید و جامع

این وبلاگ با نظارت وبلاگ saeedetelaity.mihanblog.com یعنی وبلاگی با اطلاعات مفید مفید شروع به کار کرده

شرورهای هوسران قصد جان دختر دانش آموز را داشتند

 ‪دوشنبه، ۱۱ تیر ۱۳۸۶

2شرور جوان که دختر دانش آموزی را در یکی از محله های غرب تهران ربوده و با انتقال وی به یک آپارتمان ، او را مورد آزار و اذیت قرار داده و با ضربه های چاقو مجروح کرده بودند ، از سوی ماموران انتظامی تهران شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش خبرنگار جام جم ، چندی پیش مردی با مرکز فوریت های پلیسی 110تهران تماس گرفت و بیان کرد که دختر نوجوانی با چاقو مجروح و در یکی از محله های شهرک راه آهن رها شده است.
به دنبال این تماس ، ماموران انتظامی به محل اعزام شدند و پی بردند که دختر نوجوانی بشدت زخمی شده و قدرت تکلم ندارد. جدال با مرگ بنابراین دختر مجروح برای درمان به یکی از بیمارستان های تهران منتقل شد و پس از عمل جراحی و با تلاش تیم پزشکی از مرگ حتمی نجات یافت.
به این ترتیب پرونده ای تشکیل و با دستور منافی آذر، بازپرس شعبه 12دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 5تهران ، ماموران تحقیقات ویژه ای را از دختر نوجوان آغاز کردند. راز سیاه 2مرد هوسران فاش شد دختر مجروح در تشریح این حادثه تلخ گفت: ساعت 12.30از منزلمان خارج شدم و در خیابان منتظر تاکسی بودم تا برای ثبت نام به مرکز آموزشی رایانه بروم. دقایقی نگذشته بود که یک دستگاه خودروی پژو مقابل پایم توقف کرد و ناگهان 2سرنشین آن به سویم حمله کردند و با زور و تهدید مرا سوار خودروی خود کردند و متواری شدند. هر چه گریه و التماس کردم و داد و فریاد راه انداختم ، بی فایده بود.
شاکی ادامه داد: مردان شرور مرا به یک آپارتمان بردند و با زور و تهدید چاقو در حالی که حالت طبیعی نداشتند، مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند. در همین موقع متوجه چاقویی روی زمین شدم ، آن را برداشتم و به سمت یکی از آنها حمله کردم و ضربه ای به وی زدم که با من درگیر شد و چاقو را از دستم گرفت و به سویم حمله کرد و با ضربات چاقو، مجروحم کرد. بسختی از آن آپارتمان فرار کردم و کشان کشان خود را به خیابان رساندم و با زدن در منزل یکی از اهالی محل ، از آنها کمک خواستم.
با اطلاعاتی که شاکی در اختیار ماموران قرار داد، چهره نگاری رایانه ای از 2مرد هوسران صورت گرفت و آنها تحت تعقیب پلیس تهران قرار گرفتند تا عاقبت چند روز پیش متهمان فراری در یکی از محله های غرب تهران شناسایی و دستگیر شدند. با انتقال متهمان به مرکز پلیس ، آنها مورد بازجویی قرار گرفتند و به آزار و اذیت دختر نوجوان اعتراف کردند. اعتراف تلخ شرورها یکی از مردان شرور در اعترافاتش گفت: من و دوستم سوار بر خودرو در خیابان پرسه می زدیم که متوجه دختر نوجوان شدیم که منتظر تاکسی بود. در یک لحظه وسوسه شدیم و به سمتش رفتیم و با زور و تهدید او را ربودیم و با انتقال به منزل دوستم او را مورد آزار و اذیت قرار دادیم. اما او با دوستم درگیر شد و ما هم با چاقو او را مجروح کردیم.
متهم ادامه داد: از آنجا که دوستم مجروح شده بود و من هم به وضعیت او رسیدگی می کردم ، پس از دقایقی متوجه شدم دختر نوجوان فرار کرده است. در حالی که چاقو به دست داشتم به تعقیب وی پرداختم تا او را به قتل برسانم تا به پلیس اطلاع ندهد، اما ناگهان متوجه شدم او به در منزل یکی از همسایگان مراجعه کرده و ساکنان آنجا برای نجات وی به خیابان آمده اند. ترسیدم و بلافاصله دوستم را برای درمان به درمانگاه بردم.
ماموران در ادامه تحقیقات پی بردند که 2مرد هوسران دستگیر شده چندین سابقه کیفری درخصوص شرارت و مزاحمت برای نوامیس مردم دارند.
بنا بر این گزارش ، 2شرور هوسران با قرار قانونی روانه زندان شدند و پرونده آنها درخصوص آزار و اذیت شاکی با قرار عدم صلاحیت رسیدگی دادسرا به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد و تحقیقات تکمیلی از متهمان درخصوص فاش شدن راز دیگر جرایم احتمالی آنها ادامه دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد