اطلاعات مفید و جامع

این وبلاگ با نظارت وبلاگ saeedetelaity.mihanblog.com یعنی وبلاگی با اطلاعات مفید مفید شروع به کار کرده

اطلاعات مفید و جامع

این وبلاگ با نظارت وبلاگ saeedetelaity.mihanblog.com یعنی وبلاگی با اطلاعات مفید مفید شروع به کار کرده

۵۰‬پروژه عمرانی و تولیدی شهرستان رامیان به بهره‌برداری رسید

همزمان با چهارمین روز از هفته دولت ‪ ۵۰‬پروژه عمرانی و تولیدی شهرستان رامیان با حضور استاندار گلستان و جمعی از مسوولان شهرستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر ‪ ۶۲‬میلیارد ریال آماده بهره‌برداری شد.

استاندار گلستان در آیین بهره‌برداری از این طرح‌ها که به صورت متمرکز در مسجد جامع روستای دارکلاته شهرستان رامیان برگزار شد، اتحاد و وحدت را مهمترین عامل موفقیت و پیروزی ملت ایران در عرصه‌های مختلف دانست.

"یحیی محمودزاده" افزود: وحدت ملت ایران در طول دوران انقلاب سبب شده تا به رغم همه تحریم‌ها، در عرصه‌های مختلف به پیروزیهای شگرفی دست یابند که این مهم مرهون اتحاد و همبستگی ملت ایران واعتقاد راسخ آنان به مکتب اسلام می‌باشد.

وی در ادامه به افزایش اعتبارات برای توسعه بخش‌های مختلف در استان اشاره کرد و گفت: دولت نهم در دو سال گذشته در بخش‌های مختلف اعتبارات زیادی را برای توسعه این استان منظور کرده است به طوریکه در برخی از بخش این اعتبارات نسبت به مدت مشابه سالهای قبل تا سه برابر افزایش داشته است.

محمودزاده، ساخت کارخانه سیمان ، کارخانه نورد فولاد ، نیروگاه ‪۱۴‬ مگاواتی، احداث جاده‌های بین مزارع در شهرستانها و تاسیس پتروشیمی را از جمله دستاوردهای دولت نهم در گلستان دانست.

وی همچنین از فرماندار رامیان خواست با تشکیل اتاق فکر اولویت‌های مهم شهرستان را در زمینه‌های اقتصادی ، کشاورزی و گردشگری شناسایی کنند تا در سفر آینده ریاست جمهوری به عنوان پروژه اصلی به تصویب برسد.

سرپرست شرکت گاز استان گلستان در آیین بهره‌برداری همزمان این طرح‌ها با تاکید بر خدمت رسانی به مردم این منطقه گفت: گازرسانی به روستاهای شهرستانها از مهمترین برنامه‌های این شرکت در گلستان محسوب می‌شود.

"رمضانعلی سنگدوینی " افزود: گازرسانی به ‪ ۱۱‬روستای دهستان فندرسک در راستای سیاست‌های توسعه گازرسانی به روستاها صورت گرفته است.

به گفته وی، برای گازکشی به این روستاها که ‪ ۱۴‬هزار و ‪ ۶۲۷‬خانوار را پوشش می‌دهد بالغ بر ‪ ۱۷۲‬میلیارد و ‪ ۷۵۵‬میلیون ریال هزینه شده است.

وی در ادامه با اشاره به حذف دریافت خودیاری گازرسانی در روستاها گفت:
براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی دریافت هرگونه خودیاری بابت گازرسانی به روستاها ممنوع شده است و خودیاری‌های دریافتی سال گذشته از روستاییان نیز به بستانکاری آنان منظور خواهد شد.

گزارش خبرنگار ایرنا از رامیان حاکیست فرماندار این شهرستان نیز در این آیین گزارشی از پروژه‌های افتتاحی این شهر ارائه کرد.

"یدالله وفایی" گفت: ساختمان پایگاه اورژانس ‪ ۱۱۵‬جاده‌ای، مسکن مددجویی، احداث جاده ، لوله‌گذاری و انتقال اب به باغات ، مدرسه راهنمایی پنج کلاسه در دو روستا، آسفالت پارک جنگلی، استادیوم ورزشی فوتبال از جمله طرح‌های آماده بهره‌برداری امروز است.

وی، زیرسازی و آسفالت چند محور روستایی ، افتتاح ساختمان ناحیه مقاومت بسیج، حفرچاه عمیق ، دو واحد گاوداری شیری ، ساختمان مرکز پیام شهرستان را از دیگر طرح‌های افتتاحی امروز عنوان کرد.

شهرستان ‪ ۸۶‬هزار نفری رامیان در شرق استان گلستان قرار دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد