اطلاعات مفید و جامع

این وبلاگ با نظارت وبلاگ saeedetelaity.mihanblog.com یعنی وبلاگی با اطلاعات مفید مفید شروع به کار کرده

اطلاعات مفید و جامع

این وبلاگ با نظارت وبلاگ saeedetelaity.mihanblog.com یعنی وبلاگی با اطلاعات مفید مفید شروع به کار کرده

فرماندار گناوه ازمشخص شدن زمین برای ساخت نیروگاه گازی دربخش ریگ

فرماندار گناوه گفت: زمین برای ساخت نیروگاه گازی این شهرستان در بخش ریگ تامین شده است که کمک بزرگی به اجرای این طرح بزرگ صنعتی است.

تیمور یزدانشناس سه‌شنبه در جلسه پرسش و پاسخ مردم بندر ریگ با مسوولان شهرستان گناوه افزود: توسعه و پیشرفت در عرصه‌های مختلف بویژه پس از سفر رییس جمهوری به استان بوشهر و مصوبات استانی هیات دولت در مناطق مختلف استان از جمله شهرستان گناوه شتاب فزاینده‌ای گرفته است.

به گزارش ایرنا وی یادآورشد: ساخت نیروگاه گازی در این شهرستان که از مصوبات استانی هیات دولت است، علاوه بر تامین برق، فرصتهای شغلی مناسبی را برای نیروی کار منطقه ایجاد می‌کند.

فرماندار گناوه گفت: زمینی که برای ساخت نیروگاه گازی این شهرستان واگذار شده بیش از ‪ ۲۰‬میلیارد ریال ارزش دارد.

وی افزود: در بخش ساخت مسکن نیز که هم از مصوبات استانی بوده و هم از سیاستهای دولت است ، گامهای مهمی در شهرستان گناوه برداشته شده که علاوه بر در دست ساخت بودن بیش از یکصد واحد مسکونی برای محرومان و اجاره‌ای، تعاونی مسکن مهر نیز برای واگذاری زمین و تسهیلات به مردم بویژه زوجهای جوان تشکیل شده است.

یزدانشناس گفت: مشکلات مناطق مختلف شهری و روستایی زیاداست اما کارهای زیربنایی وقتی در اولویت باشد بسیاری از مشکلات دیگر خود به خود رفع می‌شود.

وی یادآورشد: وقتی با ساخت نیروگاه برق فرصت شغلی مناسب ایجاد شود و شاغلان درآمد مناسب داشته باشند در بسیاری از امور نظیر طرحهای عمران شهری ازجمله زیرسازی و آسفالت کوچه‌ها مشارکت می‌کنند وخودیاری می‌پردازند.

فرماندار گناوه گفت: شهرداری بندر ریگ منابع درآمدی چندانی ندارد و به همین دلیل در اجرای طرحهای عمران شهری و پرداخت حقوق کارکنان خود بدهکار می‌شود اما اگر مردم شهر شغل ودرآمد مناسب داشته باشند و با پرداخت عوارض وخودیاری به شهرداری کمک کنند عمران وآبادانی شتاب می‌گیرد.

وی گفت: البته دولت از مشکلات مناطقی نظیر بندر ریگ غافل نیست و درحد توان به توسعه وعمران شهری کمک می‌کنند چنانکه امسال کمک مناسبی به طرحهای شهرداری شده است.

فرماندار گناوه افزود : آبرسانی به روستاهای رودحله بخش ریگ، اجرای طرح انحراف رودخانه شور، ساماندهی "خور"(آبراه‌دریایی) و اجرای ادامه جاده مرزی در بخش ریگ از جمله دیگر طرحهای عمرانی است که دولت در این بخش از شهرستان در حال اجرای آنهاست.

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی در این نشست برخی از شهروندان در خصوص مسایل مختلف سوالاتی را مطرح کردند که مسوولان شهرستان به آنها پاسخ دادند.

بخش ریگ از توابع شهرستان گناوه با ‪ ۱۵‬هزار نفر جمعیت در شمال استان بوشهر قرار دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد