اطلاعات مفید و جامع

این وبلاگ با نظارت وبلاگ saeedetelaity.mihanblog.com یعنی وبلاگی با اطلاعات مفید مفید شروع به کار کرده

اطلاعات مفید و جامع

این وبلاگ با نظارت وبلاگ saeedetelaity.mihanblog.com یعنی وبلاگی با اطلاعات مفید مفید شروع به کار کرده

احمدی‌نژاد:مدیران ناصالح سعی کردند با فشار سیاسی، جلوی ملت ایران

رییس جمهوری اسلامی ایران گفت: مدیران ناصالح سعی کردند در موضوع هسته‌ای با اعمال فشارهای سیاسی و اقتصادی جلوی استفاده ایران از فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای را بگیرند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، وی روز سه‌شنبه در ادامه نشست خبری خود یادآور شد: به مشکلاتی که مدیریت ناصالح برای جامعه بشری در همین روزها بوجود آورده، اشاره می‌کنم تا ببینید که وجود مدیران ناصالح چه مشکلاتی را فراهم کرده است.

احمد نژاد تصریح‌کرد: یکی از این موارد موضوع هسته‌ای ایران است. بارها گفته‌ام و همه نیز می‌دانید، طبق مقررات آژانس همه اعضا حق دارند از چرخه سوخت هسته‌ای به طور کامل برخوردار باشند.

وی افزود: همچنین اعضای صاحب فناوری و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی موظف هستند که زمینه و کمک‌های علمی، فنی و سیاسی را برای تمامی اعضا به منظور دسترسی کامل به چرخه تولید سوخت هسته‌ای فراهم کنند.

احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: اما دیدیم برخی از مدیران حاکم قدرت‌های بزرگ که عدالت، برادری، حقوق برابر در برابر قانون، پیشرفت ملت‌ها، احترام به کرامت انسان را برنمی تابند بر خلاف قوانینی که خود نگاشته بودند، در مقابل پیشرفت ملت ایران و استفاده قانونی‌از حقوق مسلم خود صف‌آرایی کردند.

وی یادآور شد: این مدیران در طول چند سال با تهدید ، تبلیغ سنگین، فشار سیاسی و فشار اقتصادی سعی کردند جلوی ایران و حق قانونی‌اش را بگیرند و بارها ملت ما را علنا به حمله نظامی تهدید کردند.

رییس جمهوری افزود: این در حالی بود که تمام گزارش‌های آژانس موکد آن است که هیچ انحرافی در برنامه هسته‌ای ایران مشاهده نشده است اما مدیران ناصالح و قدرت‌ها با غرور در پشت تریبونها قرار می‌گرفتند و می‌گفتند ما اجازه نمی‌دهیم ملت ایران از حقوق مسلم خود برخوردار باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد