اطلاعات مفید و جامع

این وبلاگ با نظارت وبلاگ saeedetelaity.mihanblog.com یعنی وبلاگی با اطلاعات مفید مفید شروع به کار کرده

اطلاعات مفید و جامع

این وبلاگ با نظارت وبلاگ saeedetelaity.mihanblog.com یعنی وبلاگی با اطلاعات مفید مفید شروع به کار کرده

گروه موسیقی استان هرمزگان در تالار وحدت

در ادامه برنامه شبهای موسیقی ایران، گروه استان هرمزگان به عنوان شانزدهمین گروه اجرایی ‪ ۱۳‬شهریور به روی صحنه می‌رود.

اجرای موسیقی این استان را سه گروه بر عهده دارند که هر کدام در بخش های مختلف ایفای نقش می‌کنند .

گروه محلی نغمه که از گروه‌های به نام این استان است که به سرپرستی و خواندگی سلیمان ایرانمش به عنوان اولین گروه در این شب به اجرای برنامه می‌پردازد.

در این بخش که مختص به موسیقی فولکلور استان هرمزگان می‌باشد، قطعاتی همچون حنابندان، جزیره و مقام زار اجرا خواهد شد.

بخش دوم این کنسرت دوئت و تریو برای گیتار کلاسیک و دو نوازی گیتار و پیانو گروه "راش" آخرین بخش اجرایی شب موسیقی استان هرمزگان خواهد بود.

گروه موسیقی هرمزگان در شانزدهمین شب، موسیقی شبهای ایرانی

 ساعت ‪۲۰‬ امروز در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود.

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد رضا 13 شهریور 1386 ساعت 12:03 http://etaliatmofid.blogsky.com/

سعید من رفیقت هستم می خواستم بهت بگم که با هم به این جشن برویم

سامان 13 شهریور 1386 ساعت 20:46

من از طرفداران ای دبلاگ هستم و با دیدن این خبر خوشحال شدم ولی حیف که دیر دیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد