اطلاعات مفید و جامع

این وبلاگ با نظارت وبلاگ saeedetelaity.mihanblog.com یعنی وبلاگی با اطلاعات مفید مفید شروع به کار کرده

اطلاعات مفید و جامع

این وبلاگ با نظارت وبلاگ saeedetelaity.mihanblog.com یعنی وبلاگی با اطلاعات مفید مفید شروع به کار کرده

اسکاتلند از افتتاح کارخانه ایرانی ترمه بافی استقبال کرد

"جان سوئینی" وزیر دارایی دولت محلی اسکاتلند از تصمیم یک کارخانه ترمه باقی ایرانی برای احداث کارخانه در این منطقه در شمال بریتانیا استقبال کرد.

وی با اعلام حمایت از طرح کارخانه ایرانی "جهان کشمیر" برای احداث این کارخانه در "کلسو" در استان "بوردرز" جنوب اسکاتلند، همچنین اشتغال ‪۶۰‬ نیروی بومی در این واحد منسوجات را خبری خوب برای اقتصاد منطقه اعلام کرد.

سوئینی در اظهاراتی که در شماره روز سه‌شنبه روزنامه "گلاسگو هرالد" منتشر شد، این تصمیم را همچنین ناشی از وجود تخصص بالای صنعت منسوجات در اسکاتلند دانست.

کارخانه مذکور که تا پایان سال جاری میلادی افتتاح می‌شود و در ابتدا ‪۲۰‬ نفر را استخدام خواهد کرد، با کمک ‪ ۵۰۰‬هزار پوندی دولت محلی اسکاتلند راه اندازی می‌شود.

همچنین "دیوید گاس" مدیر ارشد شورای تجاری استان بوردرز "اسکاتیش انترپرایز بوردرز" با استقبال از راه‌اندازی این واحد صنعتی در اسکاتلند، ورود یک شرکت بین‌المللی به این منطقه را تحولی "بسیار امیدوارکننده " دانست.

"آلکس نیکول" معاون رییس این شورا نیز علاقمندی بخش خصوصی به فعالیت در این استان از اسکاتلند و ایجاد اشتغال برای نیروهای کارآزموده آن را ناشی از فراوانی آنان به ویژه در یک دهه گذشته دانست.

"هادی جهانیان" که به گزارش نشریه اسکاتلندی سخنگوی شرکت جهان کشمیر معرفی شده، تخصص نیروی کار استان بوردرز برای اشتغال در بخش منسوجات را در سراسر بریتانیا منحصر بفرد معرفی کرده است.

گلاسگو هرالد به نقل از وی نوشت، با توجه به ارتباط تاریخی استان بوردرز با صنعت ترمه و شال بافی، این منطقه طبیعی‌ترین مکان برای راه اندازی حضور اقتصادی این واحد منسوجاتی می‌باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد