اطلاعات مفید و جامع

این وبلاگ با نظارت وبلاگ saeedetelaity.mihanblog.com یعنی وبلاگی با اطلاعات مفید مفید شروع به کار کرده

اطلاعات مفید و جامع

این وبلاگ با نظارت وبلاگ saeedetelaity.mihanblog.com یعنی وبلاگی با اطلاعات مفید مفید شروع به کار کرده

هفتمین همایش "آیه‌های ایثار و تلاش" هفته آینده برگزار می‌شود

هفتمین همایش "آیه‌های ایثار و تلاش" روز شنبه آینده با حضور وزیر کشور در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار می‌شود.

" سیدموسی حسینی کاشانی" مدیر اجرایی همایش آیه‌های ایثار و تلاش روز سه‌شنبه در نشست خبری گفت: دراین همایش که به همت معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح و بامشارکت ‪۱۳‬نهاد، سازمان و وزارتخانه برگزار می‌شود، حدود ‪ ۵۰۰‬تن از بانوان شاخص ایثارگر شرکت می‌کنند.

وی ، "معرفی زنان شاخص ایثارگر برای احراز پست‌های مختلف در نهادهای کشوری"،"ارتقای شان ومنزلت اجتماعی‌ایثارگران جهت الگوسازی برای نسل جوان" و " حمایت مادی و معنوی از زنان فرهیخته ایثارگر" راازجمله اهداف برگزاری همایش آیه‌های ایثارو تلاش اعلام کرد.

مدیراجرایی همایش آیه‌های ایثار و تلاش با بیان اینکه این همایش رویکرد علمی و فرهنگی را دنبال می‌کند، گفت: قراراست کمیسیون‌هایی با محوریت مباحث ملی و بین‌المللی ، مباحث اجتماعی و فرهنگی، مباحث بنیادین و نظری و مباحث تاریخی در این همایش، برگزار شود.

وی بابیان این که‌قرار است دراین همایش یک روزه از‪ ۱۷‬نفراز بانوان شاخص ایثارگر تجلیل شود، افزود: دارابودن مدارک علمی بالا ، اختراع ، فعالیت در حوزه‌های مختلف و کسب مقام در همایش‌های ملی و بین‌المللی از جمله شاخص‌های بانوان شاخص ایثارگر است که مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

"حسینی کاشانی" ازشناسایی حدود سه‌هزارو ‪ ۵۰۰‬تن از بانوان شاخص ایثارگر توسط ستاد آیه‌های ایثار و تلاش خبر داد وگفت: در این ارتباط بانک اطلاعاتی از زنان شاخص و ایثارگر تهیه شده و تا یکماه دیگر آماده می‌شود.

وی گفت : تاکنون اطلاعات حدود سه هزار نفر از بانوان شاخص ایثارگر به بانک اطلاعاتی منتقل شده است.

مدیراجرایی این همایش گفت: ستاد آیه‌های ایثار و تلاش، پایگاه اینترنتی "آیه‌های ایثار و تلاش " را راه‌اندازی کرده و احتمال دارد جزو پایگاه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی شود.


** تعریف زنان ایثارگر در همایش آیه‌های ایثار و تلاش
وی گفت: منظور از زنان ایثارگر، آن دسته ازبانوانی هستند که‌یا خودشان درصحنه جنگ حضورداشته، جانباز، رزمنده و یا آزاده بوده‌اند، یا همسر شهید، جانباز و یا آزاده بوده و یا فرزند دختری خانواده‌های ایثارگران محسوب می - شوند.


** رضایت ‪ ۹۶/۴‬درصد شرکت‌کنندگان از همایش سال گذشته
"علیرضا شریعتمداری" مدیرامور فرهنگی خانواده‌های ارتش و نماینده ارتش درستاد همایش ایثار و تلاش نیز گفت: براساس یک نظرسنجی ازهمایش سال گذشته، ‪ ۹۱‬درصد شرکت‌کنندگان از تنوع برنامه‌های همایش ابراز رضایت کرده و ‪۹۶/۴‬ درصد نیز از سطح کیفی همایش ایثار و تلاش رضایت داشته اند.

صدا وسیما، بنیاد شهید و امور ایثارگران، وزارت بهداشت، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه‌پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی، وزارت دفاع، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از جمله نهادها، سازمان‌ها و وزارتخانه‌هایی محسوب می شوند که در همایش آیه‌های ایثار و تلاش مشارکت دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد