اطلاعات مفید و جامع

این وبلاگ با نظارت وبلاگ saeedetelaity.mihanblog.com یعنی وبلاگی با اطلاعات مفید مفید شروع به کار کرده

اطلاعات مفید و جامع

این وبلاگ با نظارت وبلاگ saeedetelaity.mihanblog.com یعنی وبلاگی با اطلاعات مفید مفید شروع به کار کرده

دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا/تیم ایران برای کسب برنز اسپرینت فردا

تیم ایران امروز در رشته اسپرینت مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیابا پیشی گرفتن از رقبا در تایلند به دیدار رده بندی راه یافت و فردا برای کسب مدال برنز رکاب خواهد زد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه - سواری، در رشته المپیک اسپرینت (تیم اسپرینت) تیم بزرگسالان کشورمان مرکب از "فرشید فارسی نژادیان" ، "محمود پراش" و "حسنعلی ورپشتی" در رقابت با دیگر حریفان آسیایی در پایان توانستند با زمان یک دقیقه و چهار ثانیه‌و ‪۷۶‬ صدم ثانیه به مرحله رده بندی راه پیدا کنند.

این ملی‌پوشان فردا چهارشنبه برای کسب مدال برنز به مصاف تیم مالزی خواهند رفت.

دراین رشته دوچرخه‌سواران چین و کره برای سکوی اول و دوم رکاب می‌زنند.

برپایه این گزارش، در رشته المپیک اسپرینت تیم جوانان ایران متشکل از "علی عسگری"، "محمد رسولی" و "سید امین نورانی" با زمان یک دقیقه و پنج ثانیه و ‪ ۴۹۷‬صدم ثانیه به مرحله رده بندی راه پیدا کردند و فردا برای کسب مدال برنز به مصاف تیم چین خواهند رفت.

در این رشته‌دوچرخه سواران ژاپن و کره برای سکوی‌اول و دوم رکاب خواهند زد.

در همین رشته در بخش بانوان بزرگسال نیز "نسیم خدری" و "مریم جلالیه" برای تیم ملی کشورمان رکابزنی کردند که در پایان این رقابت‌ها، ایران در سکوی ششم ایستاد.

همچنین، دررشته‪ ۲۰۰‬متر تایم تریل "سید امین نورانی" که پس ازسه مرحله به رده‌بندی این رشته راه یافته بود در مصاف با حریف ژاپنی برای کسب مدال برنز با زمان ‪ ۱۲‬ثانیه بازنده شد و در سکوی چهارم قرار گرفت.

بیست و هفتمین دوره این مسابقات از دیروز آغاز وتا ‪۱۹‬شهریورماه ادامه دارد، ‪ ۳۲‬دوچرخه سوار کشورمان با حدود ‪۶۰۰‬دوچرخه‌سوار از ‪۲۳‬کشور آسیایی از جمله کره،ژاپن، چین، مالزی، تایوان، هندوستان و تایلند در هشت رشته پیست، و سه رشته جاده در حال رقابت و رکابزنی هستند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد