اطلاعات مفید و جامع

این وبلاگ با نظارت وبلاگ saeedetelaity.mihanblog.com یعنی وبلاگی با اطلاعات مفید مفید شروع به کار کرده

اطلاعات مفید و جامع

این وبلاگ با نظارت وبلاگ saeedetelaity.mihanblog.com یعنی وبلاگی با اطلاعات مفید مفید شروع به کار کرده

انحراف به چپ و رعایت نکردن حق تقدم علت اصلی تصادفات در کرمان هست

 ‪دوشنبه، ۱۱ تیر ۱۳۸۶

فرمانده پلیس راه فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: انحراف به چپ، رعایت نکردن حق تقدم و رعایت نکردن فاصله طولی علت بیشتر تصادفات در این استان هستند.

سرهنگ مسعود غفوریان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: مقصر حوادث مذکور به ترتیب سواری، کامیون، وانت، موتورسیکلت، اتوبوس و مینی‌بوس می‌باشند.

وی گفت: ‪ ۷۸‬درصد از تصادفات در استان کرمان در جاده، ‪ ۱۰‬درصد در تقاطع ، بیش از ‪ ۹‬درصد در گردنه و دو درصد در بزرگراههای استان به وقوع می‌پیوندد.

وی بدون ذکر تعداد تصادفات در سه ماهه اول امسال دراستان کرمان گفت:
از بین تصادفات رخ داده ‪ ۲۷‬درصد منجر به فوت و ‪ ۷۳‬درصد منجر به جراحت شده است.

سرهنگ غفوریان افزود: ‪ ۵۷‬درصد تخلفات رسیدگی شده توسط پلیس راه در سه ماهه اول امسال مربوط به سرعت غیرمجاز، ‪ ۱۱‬درصد سبقت غیرمجاز، ‪ ۱۶‬درصد مربوط به نبستن کمربند ایمنی و ‪ ۱۶‬درصد دیگر مربوط به سایر تخلفات بوده است.

فرمانده پلیس راه استان کرمان گفت: ماموران این فرماندهی در این مدت سه هزار لیتر سوخت قاچاق، ‪ ۲۲۸‬کیلوگرم انواع مواد مخدر و ‪ ۳۹‬کیسه برنج قاچاق کشف و ‪ ۸۰‬نفر از اتباع بیگانه غیر مجاز را دستگیر کرده‌اند.

وی افزود: در این مدت ‪ ۷۳۵‬نفر از رانندگان و ‪ ۴۲۹۰‬نفر از دانش‌آموزان مدارس حاشیه راهها در کلاسهای آموزش پلیس راه شرکت کرده‌اند.

وی طرحهای تشدید برخورد با تخلف اضافه بار، برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف، برخورد با خودروهای پلاک مخدوش، تخلفات ناوگان حمل وبار و مسافر و برخورد با تخلفات حادثه ساز را از جمله طرحهای اجرا شده در این مدت برشمرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد